Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van liekenaarcuracao - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van liekenaarcuracao - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Lieke Verkaart

16 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal, we zijn nu ruim een week op Curacao. We hebben een goede vlucht gehad en zijn fijn ontvangen door het autoverhuurbedrijf. Het huis bevalt goed en we hebben hele leuke huisgenootjes. Het was erg fijn dat we eerst een week vakantie hebben gehad. Ik kon wennen aan de temperatuur en we hebben al veel mooie stukken van het eiland gezien.

Vandaag heb ik mijn eerste stagedag gehad. Ik vond het super leuk. Ik loop stage in groep 3 op het Klein College in Willemstad. Morgen ga ik mijn eerste les al geven. Het voelt erg vertrouwd en heb zin in de komende weken. We hebben vandaag een rondleiding gehad. Er zijn meerdere gebouwen in een straat.
Volgende week hebben we een speurtocht in de stad waarbij ik ook een groepje mag begeleiden.

Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn reis. Tot snel! X

• 16 Februari 2016 - 09:12

Rene Van Heugten:

Wat fijn om te lezen dat de start zo goed voelt.
    Je klinkt al helemaal op je gemak...
    "ik kon wennen aan de temperatuur".. ja, ja.. ;-)
    De foto's op facebook zijn jaloersmakend mooi.

Geniet er van en succes met de speurtocht!

Groet,
    René van Heugten

• 16 Februari 2016 - 22:23

Vincent Hoeks:

Vakantie gehad? Dat was toch niet de bedoeling..............
    Oh gelukkig. Verderop lees ik dat je je eerste stagedag hebt gehad. Wat goed dat je je al zo snel vertrouwd voelt. Dat ligt vast aan de goede voorbereiding. Ik heb geen facebook zoals Rene, dus ik zie graag jullie voorstel voor de skypecontacten tegemoet.......

Ik ben benieuwd hoe de les is gegaan en hoe het met de rest gaat.
    Geniet ervan en leer........