Laatste loodjes - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van liekenaarcuracao - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van liekenaarcuracao - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Lieke Verkaart

Blijf op de hoogte en volg

07 April 2016 | Curaçao, Willemstad

Hallo dushi's!

Vandaag over precies twee weken vlieg ik weer terug naar Nederland. Ik merk aan mezelf dat ik zin heb om weer naar huis te gaan. In de paasvakantie hebben we volop genoten. We hebben de laatste dingen bekeken die we wilden zien, en nog mooie strandjes bezocht.
Helaas ben ik wel een paar dagen ziek geweest. Bijna alle meiden in ons huis zijn ziek.
Afgelopen maandag zijn we naar een lokale school geweest. Dit vond ik erg interessant. We hebben veel verschillen kunnen zien met onze eigen stageschool.
De komende twee weken zijn nog fulltime stagelopen en in het weekend nog genieten van de cultuur en het weer.

Zie jullie snel!
Liefs,

  • 08 April 2016 - 09:52

    Rene Avn Heugten:

    Over 2 weken al weer ?! .. wow.. dat gaat snel..
    Ik kijk uit naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 April 2016

Laatste loodjes

11 Maart 2016

Een maand later...

16 Februari 2016

Eerste week

16 Februari 2016

Eerste week

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 1498

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: